poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Szukając inspiracji

Witam serdecznie! Kolejny post po krótkiej przerwie już jest. Tym razem podzielę się z Wami moimi sposobami na szukanie kreatywnych pomysłów DIY.
Myślę, ze tak jak większość w dużej mierze bazuje na rożnych stronach internetowych. Chce zrobić coś konkretnego, wpisuje odpowiednie hasło i wyskakują mi odpowiednie pozycje. Często korzystam z Pinteresta (link do mojego konta).
Co więcej prenumeruje rożne kreatywne czasopisma, które przychodzą zwykle co dwa miesiące. Jak się okazuje można skorzystać z wielu ciekawych pomysłów.


Warto rozejrzeć się dookoła, otaczający nas świat to ogromna kopalnia inspiracji dla artystów. Male rzeczy potrafią nas zaskoczyć. Korzystajmy z własnych pomysłów, gdyż one okazują się być najcenniejsze.
Moja kreatywność nigdy nie ogranicza się do ewidentnego kopiowania pracy danego artysty. Zawsze wzorując się na czymś, tylko i wyłącznie się na tym wzoruje, NIGDY nie kopiuje. Zwykle dodaje coś od siebie (udoskonalam pewne drobiazgi). W rezultacie moja praca jest zupełnie inna i należy do mnie.

Może Wy macie jeszcze inne sposoby na inspiracje? Podzielcie się nimi, jestem niezwykle ciekawa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz