czwartek, 10 września 2015

Zmiany na blogu

Witajcie! Jak zapewne zauważyliście nastąpiły małe zmiany na blogu. Po pierwsze połączyłam swoje siły z równie kreatywna Marcelina. Zatem będziecie mogli czytać posty zarówno moje jak i mojej koleżanki o zabawnym pseudonimie Wróbelek Marcelek.
 Blog działa już od pól roku, mimo to słupek oglądalności drastycznie spada. Postanowiłyśmy wiec postawić na regularne wstawianie nowych wpisów (będą to 2 tygodniowo, jeden mój, drugi Marceli).
Mam nadzieje, ze zmiany, które już zostały wprowadzone sprawia ze blog rozkwitnie i przyciągnie nowych obserwatorów. Na to liczę z całego serca. Piszcie, jeżeli macie jakieś sugestie dotyczące zmian w naszej blogowej sferze.

Pozdrawiam Dominika!

4 komentarze:

  1. Powinnyście założyć oddzielne konto na ig, żeby wypromować bloga (y) To chyba najlepszy sposób jaki znam. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za propozycje, być może z niej skorzystamy ^^

      Usuń
    2. Proszę bardzo :) Sugerowałabym jeszcze ewentualnie założenie strony na facebook'u :)

      Usuń
    3. Tez nad tym myślałam, wydaje się ze to najlepszy pomysł na reklamę :)

      Usuń